2/6

Hahah, ja jag skulle ju tydligen börja upptadera bättre. Vilket inte blev av:P Men men. Studentskivan i Stockholm va bäst, bäst och bäst! Hade skit kul, fast jag va nykter! Fast Marcus bjöd mig på öl! Sånt tycker man om:) Aja, jag dansade väl nästan hela tiden, fick sjukligt ont i fötterna efter ett tag. Och när jag är nykter vågar inte jag dansa:P Men men, kul hade jag iaf:)

Igår hade vi mösspåtagning, va väl inget märkvärdigt med det.. Rektorn pratade i typ 5 minuter, sen satte vi på oss mössorna sen va det över.. Ovärt som fan egentligen, men ändå stod man där med tårar i ögonen typ. Kan inte fatta att det är över..  Liksom när man gick i typ 6an så trodde man aldrig att 9an skulle komma, och att ta studenten fanns ju inte på kartan. Men nu står vi här, och tar studenten om 3 dar. Hur fan kunde tiden gå så fort? Skrämmande. Har fortfarande lite svårt för att fatta att det faktiskt är över på riktigt nu. Just nu är jag inte alls särskilt taggad, men när jag vaknar på fredag så kommer jag nog va skit taggad kan jag lova;)

Och jag kommer inte alls va så orolig över va som händer efter studenten nu, för jag har fått jobb! Till sommaren iaf, får hoppas det blir mer:) Men i år får jag iaf lite ledigt, vilket jag inte hade förra sommaren så det uppskattas! Får se om det blir camping med Jessica och massa annat trevligt folk, skulle va riktigt skoj!

Aja, har inte alls så mkt att säga.. Men men, studenten om 3 dar, och födelsedag om 4 dar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0