6/7

Nu är det bara 4 dar kvar till campingen, längtar som satan. Dock kommer jag väl antagligen drabbas av resfeber på torsdag och få panik över allt möjligt. Men för att slippa få panik över all packning så ska jag börja med det i god tid. Jag satt och pratade med Jessica i typ 2 timmar igår sammanlagt och vi satt och skrev vad vi ska ha med oss. Vi sa även att vi ska försöka hitta en bar eller något sånt. ;D Så vi skulle ta med oss snygga utgångskläder också. Och även smink! Killarna kommer väl tro att vi är dumma i huvudet, men skit samma:)

Jag har även kollat vilka andra kläder jag ska ha med. Jag ska mina leggings med om det blir kallt på kvällen och 3 par tunikor. Och så tjock tröjan jag fick av Tim. Den är varm och skön. Egentligen skulle jag vilja börja packa nu, men det är ju liksom 4 dar kvar så det känns lite tidigt kanske.. På onsdag kan jag börja packa. Fast iofs vill jag att mamma ska va hemma vilket hon inte är på typ hela veckan.. För hon måste hjälpa mig, annars kommer det sluta med att jag har typ 3 väskor med mig ;P Men mamma är hemma på torsdag, så då får hon fan hjälpa mig.

Jag hoppas verkligen det blir fint väder i helgen, vill verkligen inte att det ska regna och åska. Tidningen säger att det kommer bli regn och sånt.. Men jag hoppas det kommer bli solsken:) Så man kan bada och sola. Visserligen kommer vi bada fast det är mulet och så men iaf ;P

Ne fyfan va jag längtar. Kommer bli så sjukt kul!! Det enda jag inte vet är när fan jag ska åka på fredag, jag tänkte åka så jag är uppe i Eskilstuna kl 16 så hinner jag gå på stan, men vem vill släppa på massa packning på stan liksom? Så jag åker nog så jag är uppe till kl 17 för då möter jag Jessica på jobbet sen gör vi nåt innan bussen går 17.50. Aja, det där löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0