rubrik.....

Jag får va ledig på tisdagar:D Fatta skönt! Så nu ska jag kolla upp lite jobb så kan man jobba då. Fett bra ju! Skulle ju egentligen kollat på handboll nu,men den blev inställd. Jag kollade på Sveriges match istället och dom vann:D


Imorgon slutar jag 11.55,rätt skönt. Har bara en lektion. Visserligen är den 3½ timme men jag har ju klarat av det förut:D Och på tisdag ska jag leka med Jessica:D Hihi! Och på lördag ska jag hem till Jeanette:)

Är så glad över att jag umgås mycket med mina vänner nu,dom som jag liksom har glömt bort när jag varit tillsammans med Tomas. Känns jävligt bra att man har hittat tillbaka till dom. Vännerna är ju trots allt det bästa man kan ha,tycker jag!

Men men. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0