5/2

Skolan idag va faktiskt inte så jobbig som jag trodde att den skulle va,men jag har varit på dåligt humör i stort sett hela dan,men jag vet inte varför egentligen. Jag tänker nog lite för mycket på allt.

Skulle ju egentligen ha bowlat imorgon,men jag har fan ingen lust. Dels för att jag fortfarande är super förkyld,och jag vill spara mina pengar så jag vet säkert att jag har pengar den 20 och 21.

Ikväll känner jag för att moffa massa onyttigheter,bara för att liksom. Det brukar få mig på bättre humör faktikst. Aja,imorgon är det skola igen,men jag slutar ju kl 12 så det är inte så jobbigt,sen åker jag och möter mamma på jobbet.

/ E- 2 veckor och 1 dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0