27/4

Jag har helt tappat orken att blogga. Jag gör det nästan inte alls längre. Men men. I lördags va jag hos Erika,det va grymt kul att va med henne:) Vi blev barn på nytt och satt och spela sällskapsspel:D Vi gick och la oss relativt tidigt,men jag ska självklart bli väckt kl 2 av kära lilla Simon som va påväg hem från krogen. Jag va lite sådär lagom sur då. Han sa att han tyckte att jag skulle åka till han:P Bara för att krama han,men det gjorde jag inte:P Satt hos Erika hela dan,kolla på tv,läste massa tjejtidningar sen åkte jag hemåt.

Fick sovmorgon till halv 8 idag,det va riktigt skönt. Var på studiebesök på pensinärernas hus,med Minakhi och Ida,det va faktikst rätt intressant. Men det bästa va att vi fick gratis fika! Inte helt fel:P

Nu ska jag hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0