2/4

Fyfan va skönt det är att va hemma nu. Ungarna har fanimej inte vart roliga idag. Jag hade fan lust att slå ihjäl hela högen! Men men,imorgon är det iaf inte praktik. Men ska till skolan för att ha prov,vilket jag inte har börjat plugga på än. Men ska göra det ikväll hade jag tänkt. Det är rätt enkelt så.

En sak som är helt sjukt är att jag nu har gått med i facebook. Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle göra det,men jag har väl svårt för att stå emot grupptrycket. Och jag vill kunna ha kontakt med mina älskade kusiner och andra släktingar också:)

Imorgon ska jag åka till Tim:) Och innan det ska jag försöka hinna med att springa in på en affär,ska köpa lite saker till praktiken så jag kan sy min klänning och fixa iordning ett linne jag fick av syster yster idag. Vi får se hur lång tid provet tar,men 10.30 går iaf bussen till Eskilstuna. Och den borde jag ju hinna med tycker jag.

Ne,fan. Jag borde sätta igång med provet nu..

/E- 66 dar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0