21/4

Jag har inte skrivit på jätte länge,jag vet. Jag har väl bara inte orkat. Igår fick jag veta att min älskade farmor ska flytta från Örebro till Åker:) Vi ska flytta henne redan om 2 veckor. Fan va glad jag är över det! Igår va vi också och kollade på en ny data då våran stationära har lagt av,eller det är bara grafik kortet som har gått sönder,men iaf. Datorn är 10 år gammal,så det är ju dags att köpa ny nu:P

Idag hade jag sovmorgon till 11.40 hur jävla skönt som helst. Satt även kvar en timme extra och sydde dit en dragkedja på mitt linne. Och pratade med min handledare om precis allt mellan himmel och jord. Skönt att ha en annan vuxen att prata med ibland faktiskt. Imorgon börjar 11.50,det är ju inte heller helt fel. Jag får alltså sova till 10 eller längre. Sånt tycker jag om!

Imorgon kväll är jag ensam hemma också. Mamma jobbar,Lisa har match och pappa ska bort. Alltså får jag ha datorn hela kvällen utan att någon annan vill ha den. Och sen är det alltid skönt att va själv ibland också.

Aja,jag vet inte vad jag ska skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0