18/12

Idag fick vi jullov! Så skönt. jag började 13.10 idag,men jag åkte in för att gå på handledarmöte för vårat projekt. Sen satt man bara och fördrev tiden. När vi börja vid 13,så gjorde vi inte mer än att prata och grejer. Lektionen höll väl på fram tills strax efter 14,då fika vi och fördrev tiden med youtube:P Kl 16 va det invignig för den jävla statyn som står på skolan.  

Sen hämta Henke mig och vi åkte till ford där vi skulle möta pappa och Amanda,för pappa skulle hämta nya bilen. Den va fett snygg, om jag ska säga va jag tycker:P

Men men,imorgon ska jag plugga hela dagen med mina religions uppgifter så dom blir klara snart. Så vi får väl se om jag kommer skriva nåt imorgon,det visar sig väl. Ha det bra så länge!

/ E- Vackert är allt som ses med kärlekens ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0