15/12

Skolan idag va faktiskt rätt lugn. Kollade på film på sociala frågor,sen hade vi religion,nån gubbe va och prata med oss. Jag somna nästan:P När vi sen fick sluta va det en halvtimme innan samhället skulle börja,så jag gick och käka med Vanessa,Jessica och Kerstin,kom några minuter försent,men va gör det? Efter samhället skulel vi ha lunch,men eftersom vi redan hade käkat,satte jag och Jessica oss i bibblan och jobbade med projektet,bestämde att vi två skulle ses på jullovet och arbeta med det också. Känns bra att äntligen ha kommit igång lite. Vill ju ha godkänt på det.

Efter det hade vi APU lektion,lämnade in alla uppgifter,eller ja.. Dom flesta iaf. Efter det så sluta jag. Imorgon ska vi prata betyg på sociala frågor,hoppas jag får VG iaf. Tror jag kommer få det faktiskt,då jag fick MVG på uppsatsen,och har fått VG på alla andra uppgifter,men bara G på provet. Har jag tur kanske jag får MVG. Aja,håll tummarna för mig!

På torsdag ska jag som sagt hem till Amanda,ska låna kläder av henne så jag är snygg på lördag:)

En sak till: Grattis Amanda och Henke,nu sambos:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0