13/12

Igår va jag i Eskilstuna med Linda,jag handla sista julklappen,till pappa. Det blev en liten och billig,men mamma ska betala en till åt han,så han får nåt mer.  På lördag blir det hem till Linda i Eskilstuna,med Elin,Emma och Catta. krogen för första gången för min del,ska bli sjukt kul:D Vi käka på donken också,vi va hungriga,och det måste ha varit nåt konstigt i maten för vi skratta oavbrutet hela vägen hem:P

L: Jag såg att ni hade ridit elefant i Thailand,men vadå.. Stötte ni på dom i skogen eller?
E:Hahahaha,ne det va nåt ställe som hade elefanter man kunde rida på,och det kosta. Hahaha
L. Aha okej...
Linda läser aftonbladets löpsedel och säger:
L: Kille låg livlös på botten ab bassänger,vadå i åkers badet eller?
E: Hahaha,Linda,tror du allvarligt man skriver om Åker i Aftonbladet?

Fyfan va jag skratta:P tack för en härlig dag gumman:) När jag kom hem ladda jag inför idol finalen. Och jag böla fan när Kevin sjöng vinnarlåten. Jag tyckte låten va rätt tråkig,men han lyfter den så jävla mkt! Och när dom spela upp den som vann och när jag hörde att det va kevin,då skrek så det hörde långa vägar:P Fan,jag va så glad:D Och jag börja fan böla,och min pappa som aldrig gråter,han grät också:P Haha. Kevin är helt klart en värdig vinnare!

Idag blev det handboll hemma i Örebro:) Åker vann med 21-27. Dom leder nu serien med ännu mer poäng,och dom har aldrig förlorat en match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0