längtan

Kan typ inte sova för att jag längtar så förbannat mycket efter vissa saker.

Först längtar jag till i helgen, för då är jag helt ledig. Har absolut ingenting planerat (än så länge) och jag ska tillbringa min lördag med en lång sovmorgon vilket jag inte fått på länge.

Sen längtar jag till 1 december för då ska jag iväg på roligheter med bästa vännen! Grymt!

Sen måste jag börja julhandla, vilket jag ser fram emot! (nåt är fel, det har aldrig hänt förut)

Och sist, men verkligen inte minst så längtar jag tills mitt syskonbarn kommer. Mitt första syskonbarn, mosters prins eller prinsessa. Åh, vill att du kommer nu skruttis. Moster längtar efter dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0