in another life i would be your girl

nu va det ett par dagar sen jag skrev.. har jobbat hela veckan och har bara inte orkat. är hes som en jag vet inte vad, har inte hört röken av min röst sen innan kryssningen, hehehe... det är ju iaf ett tecken på att det va kul. plus att vi ska åka igen den 24 november, kommer ju bli galet! taggar som fan redan nu.
ännu en bild från kryssningen, heheh! så jävla snygga.

Imorgon ska jag till Jessica igen (vem är förvånad?) antagligen ingen, tillbringar ju varenda lediga dag där. Vi ska ha filmkväll med Ronny och Ragge och så ska vi göra en stor skål med fruktsallad. På lördag blir det lager 157 sen på kvällen avskedsfest för Calle, dock ska både jag och Jessica va nyktra eftersom vi mår kasst båda två och på söndag åker vi till Ikea. Kommer bli en bra helg känner jag på mig :) Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag bäddar ner mig i sängen och ser film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0