what am I supposed to do when the best part of me was always you?

Satan i gatan vilken bra valborg jag hade! Jobbade först på dan, vilket va as kul faktiskt. Mycket kunder hela dan så dom där 4 timmarna va över fort. Sen åkte jag direkt hem till Jessica. Vi hade askul, som alltid. Och det som hände mellan oss för ett år sen, det är som bortblåst. Så skönt! Nu är mitt hjärta helt igen. Blev lite för mkt dricka för min del, men ja så kan det bli ibland. Träffade as härliga människor iaf. tänkte dela med mig av bågra bilder från igår, men inte alla, för det orkar jag inte.
orkar inte lägga upp fler bilder, för det krånglar iaf. nu ska jag dricka massvis med vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0