Dag 3-Mina föräldrar

Min pappa heter Bengt-Göran men kallas för Benga. Han är född 1956.
Min mamma heter Tuss och hon är född 1958. De träffades 1986.
De bodde tillsammans i Örebro och skaffade sig ett litet torp i Åkers skogarna.

1995 fick pappa ett jobb i Stockholm och han funderade på om han inte skulle
veckopendla men så lyckades han väl övertala mamma om att flytta till det lilla
torpet i Åkers styckebruk. Nu i dagsläget skulle ingen av dem kunna tänka sig
att flytta tillbaka till en stor, bråkig stad. De trivs bra under korkeken..
Jag har ju precis som alla andra haft en hel del tjafs med mina föräldrar,
bråkat,skrikit,slagit och betett mig illa. Men  som min syster skrev så är det
ju det som har format mig, och gjort mig till den jag är idag. Jag älskar mina föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0