bad hair day

har ju kommit fram till att bli blond igen till sommaren. så i söndags köpte jag två stycken avfärgningar och igår började operation blondering... det hela slutade i en katastrof..
ja, ni ser ju själva.... jag hade fan ångest. så idag på jobbet fick jag gå med keps så jag inte skrämde bort alla. dom allra flesta (förutom en) skrattade åt eländet men tyckte det va coolt. så det lindrade ju såren lite. nu har jag dock färgat om det till brunt för att slippa se ut som en blandning mellan en guldfisk och lilla sjöjungfrun
sådär ser håret ut nu. much better, eller va säger ni? haha! nu har jag såhär i en månad eller nåt och sen går till frissan. aldrig mer försöka blondera sig hemma, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0