Dag 9- Min tro

Jag är både döpt och konfimerad i svenska kyrkan. Men jag tror inte på gud.. Inte ett dugg.
Jag vet inte vad jag tror på, jag vet faktiskt inte det.

Jag vill kunna tro att världen är ett enda stort nöjesfält, att alla människor är pålitliga, goda och ärliga.

Jag vill kunna tro att allt är möjligt, jag vill kunna blunda för sånt som är krångligt och besvärligt, jag vill kunna bli glad och uppspelt över småsaker, jag vill leva enkelt och lätt igen.


det är vad jag vill tro på, tyvärr är ju det bara en dröm..

(världelöst inlägg för jag har en värdelös dag)

 

My life would suck without you<3

 

men en sak jag tror på som jag tror på är: äkta vänskap.

jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0