You are the one, you are the only. You can turn my world around

Är nästan precis hemkommen från Tuna Park där jag var med favoritgrabbarna Johan,Micke och Ringen. Blev ett par skor rikare :) det behövdes. Nu har jag duschat och ska snart börja sminka mig lite. När Jessica kommer hem ska vi åka till bolaget och bunkra upp inför helgen. Vi drar nämligen till Falköping ikväll och ska träffa hennes kompisar, ska bli galet kul :) och när vi ändå är där nere i landet så passar vi på att svänga förbi Göteborg och Liseberg också! Laddar batterierna på kameran nu, så jag lovar er en massa bilder när jag är hemma igen!

Imorgon kommer btw min älskade bästa vän Fredrik äntligen hem igen, han har ju bott eller han bor ju i Turkiet nu. Men imorgon kommer han hem på en liten mini semester! 4 månader har gått sen jag sist såg han, hörde hans röst och kände hans närvaro. Men på måndag ska jag äntligen få krama om han igen, som jag har längtat!
Bild på mig från i lördags, där har ni nya hårfärgen också :)

Nu ska jag borsta håret och sminka mig, hörs i nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0