helgen som gått

hallå, har inte skrivit på ett tag igen, men tänkte iaf berätta om min helg.
fredag: tog tåget till Nypan och mina favarit grabbar. festade som aldrig förr typ, hehe. som vanligt med grabbarna, och det är ju alltid kul. träffa jättetrevliga människor och hade en asbra kväll.
lördag: åkte hem vid strax efter 11. mötte upp syrran på jobbet eftersom det inte gick tåg hela vägen. kändes as konstigt att va på jobbet på sin lediga dag. kom hem runt 2 tiden och bara bytte om lite fort innan jag åkte till eskilstuna och Jessica. vi va på bio, såg bad teacher, bra film. men inte lika bra som jag trodde. men den är värd att se för er som inte sett den. efter bion så gick vi hem och började laga mat. hade lovat Jessicas grannar att vi skulle göra tacos. gott som satan. tittade på när killarna spelade nhl innan vi drog ner på stan och gick på krogen. var dock nykter, men hade riktigt kul iaf!
söndag: vaknade väl runt 10 tiden, och då började jag och Jessica att blondera mitt hår. 4 blonderingar så är jag nästan blond, är ju lite gula toner i håret. men silverschampoo och ännu en blondering om en vecka kommer lösa det problemet :)

har precis kommit hem från jobbet nu, så jag sitter i sängen och vilar. ska snart duscha, sen tänker jag faktiskt sova. drar till Jessica i helgen igen, skönt att komma bort. och nu har jag bara 8 dagar arbetsdagar kvar till 4 veckors semester. hur nice? JÄVLIGT NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0