Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår

Har precis kommit hem från jobbet nu. Varit riktigt trött idag, men det va det värt efter helgen :) I fredags blev det fredagsmys för mig själv  framför tvn, och i lördags sov jag länge och städade och rensade byrån eftersom jag fick en ny. Sen kom bästa Erika hit på middag, mycket skratt och massa skitsnack. Sem kom även bästa Jeanette och hämta oss, sen bar det av hem till henne en stund innan vi drog in till stan och gick på krogen. Skulle ha varit nostalgiafton med 80 och 90-tals musik men dom spelade bara nya låtar. Och Highway man av Hoffmaestro spelades typ 4 ggr på en timme. Jag överdriver inte när jag säger att jag är trött på den låten nu. Aja, dom spelade ju lite gammal musik sen så det va ju bra.
Jag och Erika
Nu ska jag ställa mig i en varm och skön dusch innan jag kryper upp i soffan igen
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0