året som gått-2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? gjorde jag säkert.
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att aldrig mer klippa håret kort och gå ner i vikt. lyckades med båda
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? japp
Dog någon som stod dig nära? Lovis <3
Vilka länder besökte du? haha eh, inga...
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Att ta vara på varje dag
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1-3 september, 24-26 november
Vad var din största framgång 2011? haha ingen?
Största misstaget? no regrets!
Har du varit sjuk eller skadat dig? japp
Bästa köpet? bra fråga
Vad spenderade du mest pengar på? kläder och fester
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att ha så underbara vänner
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Someone like you, Turn the tide
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!
Vad önskar du att du gjort mer? Bara chillat med kompisar, tagit vara på dagarna när vi var lediga.
Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på sprit
Hur tillbringade du julen? hemma med familjen
Blev du kär i år? förälskad kanske
Favoritprogram på TV? julkalendern! (va nog det enda jag följde)
Bästa minnet från i år? när Micke och jag dansade bugg till dupstep på kryssningen! glömmer aldrig <3
Största musikaliska upptäckten? adele
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja
Något du önskade dig men inte fick? Det var det säkert!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? festade dagarna innan, så min födelsedag spenderades först med familjen, sen med kompisar
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att Fredrik hade vart hemma
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Hmm... klänning
Vad fick dig att må bra? Sällskap, mat och massa bio!
Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman
Vem saknade du? Fredrik
De bästa nya människorna du träffade? Micke, för att han alltid står ut med mitt sviktande humör!
Blev året som du har tänkt dig? Det blev mer än vad jag någonsin kunnat tro!! Bästa hittills.
Ångrar du något? Nej tror inte det, som sagt No regrets!!
bild från den bästa helgen detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0