sometimes it takes some distance between people to realize how much you truly need them

jaha, då va det tisdag. vaknade första gången vid 10 när syrran ringde och väckte mig, gick upp en stund innan jag slutligen bestämde mig för att försöka somna om. lyckades faktiskt med det och vaknade för en stund sen. ska äta lite frukost nu, eller ja mer som lunch eftersom klockan är efter 12. sen ska jag sätta igång en tvätt, vilket jag skulle ha gjort för länge sen. men jag har glömt bort, hehe. måste va klar med all tvätt tills imorgon, för imorgon åker jag tillbaka till Jessica. vill ju helst ha rena kläder då liksom. jaja, nog om det. dags att sätta igång.
random bild.. hörs senare, eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0