If I love you this much, and I'm not the one for you, then the one for you will be everything I am; and everything I'm not

Onsdag idag, alltså lill-lördag. Åker tillbaka till Eskilstuna ikväll, då ska jag och Jessica dra ut på nån uteservering. Måste ju njuta så mkt jag kan av min semester. Inte långt kvar tills slitet börjar igen. Visserligen jobbar jag bara en vecka, sen jobbar måndag-onsdag sen har jag en liten semester igen ;p drar på kryssning med bästa gänget den 1-3 september. Galet kul!
Och den 27 ska vi på maskerad :D Jag och Jessica beställde maskeradkläder idag, vi kommer lätt va snyggast. Så nu har jag bara massa roligheter att se fram emot. Och i helgen får jag åka hem till mitt älskade Örebro :) Jag och Jessica har ju hyrt stuga på Gustavsvik camping. Jaja, nog snackat nu.. Måste packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0