typ ett år senare

har ni saknat mig? hehe, klart ni har. har velat börjat blogga igen hur länge som helst, men har liksom glömt bort det. och nu så kom jag och tänka på min första blogg, alltså den här. så nu tänker jag ge det en chans till!

vad har jag vart med om senaste året då? alldeles för mkt skulle jag vilja säga, och det skulle ta typ ett år för mig att skriva allt. så jag sammanfattar det lite
*träffat världens finaste vänner
*hade den bästa sommaren i mitt liv
*flyttat hemifrån
*festat
*levt livet
*skrattat. mycket.
en snabb sammanfattning, lovar att berätta mer senare. nu ska jag se klart på filmen :)
bjuder på en bild så länge
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0