måndag

tjoho! måste verkligen bli bättre på det här med att blogga. men nu skyller jag på att jag faktiskt har haft fullt upp. igår sov jag bort hela dan, tills Sebbe ringde och väckte mig. sen ringde Malin som frågade om jag skulle med till huvudstaden och festa och det kan man ju inte säga nej till. så det blev att stressa in i duschen och leta fram kläder. va en bra kväll med massa härligt folk. dock slutade det inte så bra för min del, men det behöver vi inte ta här. tänkte bjuda på lite bilder från denna helg istället :)
bilder från i fredags och festen med grabbarna grus :)
dom väldigt få bilder som blev tagna igår. hehe :)
nu ska jag se på film! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0