löning

yeah! idag fick jag min efterlängtade lön, och för engångsskull hade jag mer pengar kvar att göra vad jag vill med även fast jag hade mer utgifter den här månaden plus att jag inte har fått pengar av Amanda än för den veckan hon bodde här. så jag är glad idag. har unnat mig thaimat till middag och har köpt glass som jag ska äta efter att jag har duschat. ska även unna mig ett par nya skor, men det får bli imorgon när jag kommer åt mammas inloggning på den sidan, hehe :)
är dom inte helt underbara? :) åh, vill ha imorgon nu. så jag kan beställa dom så att dom kommer hem snart :) jävligt skönt att det är fredag imorgon också, stengillas! tyvärr jobbar jag på lördag också, men det är bara 4 timmar så ska nog stå ut. nej, nu ska jag duscha och se på film innan jag kryper ner i bingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0