ett konstigt inlägg

jag har sjukt tråkigt, så jag bloggar lite mer. haha. har pratat i telefon med Fredrik ett tag, det va kul. kom fram väldigt mkt saker om det som hände igår, och som vanligt så har jag inge minne av nåt. fyllo, emma, fyllo. aja, nästa helg så ska jag hemåt till mitt älskade örebro igen <3 längta! sjukt länge sen jag träffade alla, på studenten liksom. snart ett år sen. saknar dom.

Aja, nu börjar jag bli trött. så ska nog sova snart, eller iaf lägga mig i sängen och sätta på mp3n och lyssna på musik. och bara drömma sig bort ett tag. och på tal om ingenting så fyller snart Bäver år, då blir det fest hos han i Nyköping! Sjukt taggad för det. och kläder, det har jag redan bestämt ;) helt sjukt faktiskt. det blir en silvrig klänning och svarta leggings till. kan bara bli perfekt!

det här inlägget blev bara konstigt, men jag skyller på att jag slog i huvudet i väggen igår, jag kanske tappade en skruv då? haha, skulle inte förvåna mig alls. imorgon ska jag iaf till jobbet, ska bli kul att berätta om helgens bravader ;D undrar vem som skrattar mest?

ne, nu får jag sluta skriva. ingen fattar nåt iaf. haha, jag är trött. dags att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0