bakis söndag

Blev som sagt utgång igår, det va riktigt trevligt. Fick träffa min kära Fredrik, den bror jag aldrig fick <3 På bk va det väldigt glest med folk, var väl vi i gänget där och nån mer. Haha! Men det va kul, förutom att jag på nåt konstigt vänster lyckades snubbla och flyga rakt in i väggen. Mitt huvud mår ju inte så bra just nu. Och så har jag ett blåmärke på lappen och ett sår i ansiktet. Ibland undrar jag vafan jag sysslar med.

Aja, sov hemma hos Simon. Vi sov 3 stycken i hans säng. Varmt och trångt. Haha. Och så sov 2 stycken nere i bäddsoffan. Vaknade väl vid 10 imorse, och jag va den enda som inte va särskilt bakis ;) Bra där!

Aja, nu orkar jag inte skriva. Ska inta soffan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0