25/1

Skriver mest för att få skriva av mig lite. Idag har jag fattat ett stort beslut, fast visst tänker jag gjorde jag rätt? Men jag följer mitt hjärta och då gjorde jag rätt. Grejen är den att jag gillar, eller gillade en kille. Som sa till mig att han inte är redo, för han typ aldrig har vart med nån tjej tidigare och för att han är i lumpen. Så han tyckte vi skulle vänta tills han muckar, i juni. Ett halvår dit liksom och att han skulle få öva lite. Man bah, hallå? Hur tänkte du nu? Jag förstår inte grejen riktigt. Han kommer hem i stort sett varje helg, så det skulle inte va nåt problem. Men det är det där med öva som jag hakar upp mig på. Han verkar allvarligt tro att jag sitter här glatt och väntar på honom medans han får öva. Men det gör jag inte, jag tänker inte. Det kom jag fram till idag, efter mycket diskuterande med vissa kollegor. Tur att jag har dom, och mina vänner som också gett mig råd.

Ne men allvarligt, världen är full av killar. Jag sitter inte och väntar på en kille för att han ska få öva och skit. Verkar inte så seriöst. Och han har även sagt att han gillar mig as mycket och att det är mig han vill ta hem och presentera för sina nära och kära. Vad är då problemet? Jo, juste. Han vill öva. Jag bara sitter och skrattar nu, tycker det är så jävla löjligt. Ibland undrar jag hur ni killar tänker, tänker ni alls?

Aja, nog om det. Måste bara tacka mina vänner, och mina kollegor för att ni finns här och alltid ger mig råd. Ni är guldvärda. Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0