ilsken

läste precis på både aftonbladet och på expressen att dom två ungdomar, som var dömda till mord och anstiftan till mord på en helt oskyldig flicka. dom får bara 1 år och 8 månaders ungdomsvård??? jag blir så ledsen, arg och besviken på rättväsendet i sverige. dom har dödat en annan människa. en annan flicka som blev mördad, hennes mördare fick 3 års ungdomsvård, och han va bara 1 år äldre. hur fan tänkte dom då?

det är så fel, och jag är så jävla arg så jag vet inte ens va jag ska säga. jag hoppas fan att dom överklagar igen, för inte ens 2 år ungdoms vård för att ha dödat en annan flicka. det är bara fel, så in i helvete fel.

blir så ledsen, en enda kyss som blev hennes död. åh, ibland undrar man hur vissa tänker. en kyss, herregud. det är så löjligt allt ihop. blev mördad för ingenting, och dom får inte ens 2 år. dom är fria i oktober nästa år, då är dom ute, och lever ett normalt liv igen. men för den oskyldiga flickans vänner och familj blir det aldrig mer som förr.

idag sänder jag en tanke till hennes anhöriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0