24/2

Nu är det typ bara en månad kvar tills flytt! Ska bli så himla kul! Åh, va jag längtar. Men samtidigt skrämmer det mig lite, jag som hatar att va själv. Nu ska jag flytta till egen lägenhet, utan att ha någon omkring mig. Ojoj, hur ska det gå? Yur att man har en dator som sällskap iaf. Hahah.

I fredags åkte jag som sagt till Nyköping, och firade Robin. Det va riktigt kul måste jag säga. Vilka härliga killar det där är, helt underbara! Mindre kul va väl att jag glömde presenten på mitt skrivbord på jobbet och att mitt tåg va inställt, så fick åka en timme senare. Men jag kom ju iaf fram. PÅ lördan va det dock inte kul. Först är tåget försenat en timme, så vi vände hem igen. När vi kom tillbaka va det försenat i en halvtimme till. Men då besluta jag mig för att inte gå igen, för det va snöstorm. Så jag satt kvar. Tåget kom till slut 90 minuter försenat. Väl i Södertälje så går mitt tåg till Läggesta i rätt tid, så jag firade det med en chokladkaka som jag köpte. När jag kom ut från kiosken igen va tåget inställt... Nästa skulle gå 3 timmar senare. Ringde pappa som fick sätta sig i bilen och åka och hämta mig. Tog väl en timme för han att komma fram pga vädret, tänk va lite snö kan göra..

Men jag kom hem iaf, då besluta jag mig för att inte gå ut mer på hela helgen, så jag låg inne i soffan framför tvn. Just nu har vi nästan en meter snö här hemma. Helt jävla sjukt.

Aja, nu ska jag surfa runt lite på internet ett tag innan jag drar mig mot tvn för att se os.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0