bara tankar, och massa ord

du kommer alltid vara en av mina absolut bästa vänner, alltid! du har sårat mig djupt, men du betyder så otroligt mycket för mig, vilket du alltid kommer göra. du kommer alltid ha en plats i mitt liv, även om jag inte har någon plats i ditt. du har varit en sån underbar vän, en som man kan prata med om allt. glömmer aldrig den kvällen då vi låg och prata i timtals om allt möjligt, om gamla tider och om livet. det va en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv. du får hata mig hur mkt du vill, men jag kommer aldrig, hur mkt jag än vill kunna hata dig. vi har känt varann för länge för det. 10 år, fattar ni? 10 år. man kan inte hata någon som man har känt så länge, och nån som betyder så mkt som du gör för mig. utan dig, så hade jag nog aldrig varit den jag är idag. även om du aldrig mer vill prata med mig, så vill jag att du ska veta. just det här. jag tycker om dig, vilket jag har gjort från den första dagen du kom in i mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0