17/9

Jobbat hela dagen. Segt som fan. Men va gör man inte? Snart helg iaf! Egentligen skulle jag ha jobbat på lördag mellan 9-13 men nu skulle jag inte det! Så skönt! Så nu är det bara att börja planera min helg ;) Hör av er om ni vill hitta på nåt:)


Imorgon är det som sagt fredag. Tycker veckorna går så sjukt fort nu när man jobbar. Konstigt tycker jag. Men jag har rätt kul på jobbet så det kanske beror på det? Nu kanske ni tycker jag är galen för att jag har kul på jobbet, men så är det, haha! Vissa arbetskamrater är ju bara så jävla roliga! Man skrattar ju sjukt mkt åt dom ibland:) En utav dom fick skratta åt mig i förra veckan också. Jag hade ett par pumps på mig, sen när jag skulle gå ut för att gå till bilen så snubblar jag i trappan, och då såg han det. Han skratta jätte mkt:P Men jag skratta skit mkt åt han häromdan när han kom fram och sa "jag ramlade i trappan" samtidigt som han visar upp ett litet skrapsår på armen, och han såg verkligen ut att lida:P Hahahaha! Roligaste den dan! Jag nästan dog av skratt!

Ne, asså nu börjar Idol! Men bara en sak till.. Grattis till min kära vän Pontus som har blivit pappa till en liten flicka! Melina ska hon heta:) Lycka till med allt nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0