14/9

Det va kul i lördags, om man bortser från en sak.. (Tycker att alla mina inlägg börjar med den texten nu för tiden) Jag har helt enkelt varit ute för mkt, och alla känslor kommer upp till ytan när jag dricker. Måste nog bearbeta alla känslor.. I helgen måste det bli lugnt.. Någon får fan binda fast mig. Kommer ju fan sluta med att någon undrar om jag vill med ut eller nåt, och då kan inte jag säga nej. Får öva på att säga nej helt enkelt.

Aja, jobbade hela dan. Det va kul som vanligt. Vi monterade ihop en grill.. Och då menar jag inte nån gammal vanlig hederlig klot grill utan någon jävla avancerad. Tog oss typ 3 timmar, men då tog vi pauser ibland ;P Ont i händerna nu iaf. Men den blev fin! Men jag varnade pappa att han inte fick köpa en sån, för jag har ingen lust att montera ihop en grill igen. Haha!

Imorgon ska jag jobba. Vilket jag gör hela veckan, även lördag. Då kommer Lisa va med i kassan. Unda hur det går? Men hon får iaf inte röra datorn, den Amanda hade förut, för den är faktiskt min nu :D Haha, stolt! Och juste, jag gick in på jobbets hemsida häromdan, för att bara titta. Så gick jag in på "kontakta oss" då stod mitt namn med, plus direktnummer till mig om man vill nå på jobbet. Så coolt! Och jag har inte ens fast anställning än:) Det går bra nu!

Igår va Fredrik här, vi kollade på film och bara pratade. Så mysigt:) Måste göras om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0