15/11

Nu har mamma och pappa åkttill Thailand, så jag och Lisa är själva i en månad nu lite drygt. Vi har inte bråkt en enda gång på dom hä dagarna vi har vart själva. Kors i taket! Igår va jag bara hemma, sjukt tråkigt. Var hemma och kolla på twilight igen, den va bättre den här gången måste jag säga.

Förra helgen skulle jag som sagt vara hemma, kolla på film och ha mysigt. Men när klockan blev 19 så ringer Fredrik och säger att han har tråkigt, vilket jag också hade egentligen. Så vi beslutade oss för att dra till bk. Sjukt kul, fast det va rätt lite folk ute.

Har som sagt jobbat hela veckan, och i fredags blev jag verkligen utskämd.. Tänker inte gå in på va det handlar om men pinsamt, det va det. Vi hade även stöld också. Dom kom åt rätt mkt saker. Vi vet vilka det är och vi såg ju att dom hade jackorna fulla, men dom är rätt farliga så man vågar ju inte direkt gå fram. Det kunde ju gått illa då. Men vi har iaf video på dom och fingeravtryck.

Aja, nu tänker jag nog lägga mig i sängen igen. Har ingen lust att göra nånting idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0