4/5

I lördags va jag på krogen med Simon,Tim och Andersson. På krogen träffa vi även Johanna:) Kul hade jag iaf. Om man bortser från en sak,men den ska vi inte tänka på:) Allt sluta ju bra iaf;D Aja,vakna hemma hos Simon kl 9 med värsta baksmällan^^ Fyfan va dåligt jag mådde.. Satt uppe ett tag,sa hejdå till Andersson,sen gick jag upp och la mig igen:) Inte för att jag kunde sova,men jag vilade iaf (A)

Men men.. Idag va jag i skolan. Jag fick min studentmössa:D Värsta lycklig jag blev! Imorgon är det praktik igen.. Sista veckan nu:( Jag vill inte! Jag vill inte va i skolan.. Jag vill ha praktik!!!!!

Va händer i helgen då.. Jo,på fredag ska vi flytta farmor <3 på lördag skulle jag ha åkt till Tim,men så blev det inte.. Så jag lär väl sitta hemma.. Om ingen drar med mig på nåt roligt äventyr:)

Ne,jag har faktiskt inge mer att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0