21/3

Jag är skit trött idag.. Var i Eskilstuna igår. Förfestade hemma hos Tim med Johan,Linkan,Dennis och Simon. Och Tims bror Anton va med en stund också:) Hade iaf en trevlig stund fast jag va nykter:P Drog iväg till krogen vid 22 tiden,och väl därinne så va det skit tråkigt att va nykter och eftersom det är halva priset i baren innan 23 så gick jag och köpte 2 st päroncider. Den här kvällen va som förra helgen.. Både kul och jobbig.

Det roligaste va nästan att gå hem från stan till Måsta,nu har jag absolut ingen aning om hur långt det är. Men det tar ca 30 min att gå. Igår tog det 1 timme:P Och det va inte jag som va slö då,utan det va Simon och Tim:P Mohaha. Tro det eller ej:P Och det va skit kul när Simon och Johan skulle jaga en hare.. Fan va jag skratta. Och sen fick Simon för sig att han skulle lägga sig i en buske(?) Ja,sagt och gjort:P Och jag fick för mig att jag skulle springa en bit:P Och det gjorde jag,men det va faktiskt rätt skönt:P Kom hem till Tim igen vid kl 3 imorse. Jag tvättade bort sminket och somnade:P Och vaknade jätte tidigt imorse:P Typ vid 10:O Fyfan. Jag och Tim låg och drog oss till typ 12 eller nåt.. Då gick vi uppoch åt fruskost.

Sen va det dags för mig att ta bussen till stationen,där tåget va försenat 20 min. Och missade alltså bussen i Strängnäs,så åkte till läggesta i hopp om att det skulle gå en buss därifrån,vilket det gjorde,men den hann jag ju självklart inte med. Den åkte precis när jag kom ner. Men då tog jag Mariefreds bussen och åkte och mötte mamma på jobbet.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra,blir väl en lugn stund framför tvn eller nåt.. Eller som alltid,datan:P

/ E- so what,I´m still a rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0