12/3

Jag är verkligen skit trött idag,ville inte alls gå upp imorse. Men som alltid så tvingar jag mig upp. Imorgon får jag iaf sova eftersom jag är ledig varje fredag. Rätt skönt faktikst.. Och det betyder att jag är pigg imorgon kväll då vi ska festa:P Ganska jobbigt att va trött då:P

Sitter på praktiken nu,har rast tills 11,så det finns inte så mkt att göra. Har gjort klart mitt broderi som sagt och sen började jag på nåt som kallas långstygn,som åk 2 gör. Och den är också klar. Jag ska bara göra bakgrunden,men det orkar jag inte riktigt än. Ska väl börja med den snart så blir den klar.

Aja,vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skriver nog mer ikväll.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0