11/3

Idag mår jag faktikst mkt bättre. Började dagen med en lång sovmorgon,till 10. Så himla skönt. Tog mig in på badrummet och gjorde mig iordning,sen åt jag frukost. Och eftersom jag är rätt snabb på allt sånt så satte jag mig självfallet vid datan:P

Hoppas det blir en lugn dag idag,för annars kommer jag bli super stressad eller nåt och så mår jag dåligt igen. Nej,nu ska vi må bra.. Länge!

Men när jag vaknade imorse så ville jag verkligen inte gå upp först,jävla skit väder är det enda jag kan säga. Det är mars,inte december. Kan vädergudarna fatta det nu.. Det ska va vår nu,fåglarna ska kvittra. Det ska inte vara en halv meter snö. Usch,jag hatar snö. Jag hatar vintern. Jag hatar kyla. Nu ska det vara flera plusgrader,inte minusgrader. Jag hoppas det blir som meterologerna sa,att det ska bli upp mot 7-8 plusgrader i slutet av veckan. För då kanske den här äckelsnön försvinner. För nu tycker jag att gräset ska titta fram,blommorna ska slå ut. Och det ska bli vår nu.

Aja,nog om det. Nu ska jag nog äta lite mer så jag klarar mig hela dan.

/ E- if I could turn back time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0