8/7

Blir ingen camping i helgen, dels för att det ska va dåligt väder och att Jessica har blivit sjuk..
Så får se om vi drar iväg nästa helg eller helgen efter det.
Vill verkligen inte att vi ska ställa in alltihop, för jag har verkligen sett fram emot det här.

Aja, idag åkte jag till strängnäs med Jeanette och Erika och käkade på kolgrillen, och så åkte vi till donken och åt glass.. 2 var för att va exakt;P
Ja, är man glass sugen så är man.
Pratade och skrattade hela tiden, sjukt skoj!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, jag vill festa så jag ska se om jag hittar någon som vill göra stan osäker tillsammans med mig;D
Har ju vart nykter i en hel månad nu så nu vill jag festa och ha kul!

Aja, skriver mer typ sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0