30/7

Jag gillar impuls grejer. Igår frågade Malin om jag ville med på bio med henne och Anna-Maria. Så jag tackade ja. Vi åkte upp till heron där vi såg nya Harry Potter. Ingen höjdare faktiskt. Men kul hade vi. Vi skratta väl hela filmen tror jag. Dom andra i salongen måste ha blivit ganska irriterande, för vi skratta åt sånt som inte ens va kul och som ingen annan skratta åt. Det va kul! Så det måste definitivt göras om!

Dom frågade om jag ville med ut på krogen imorgon, men jag har skit dåligt med pengar så jag sa nej. Sen hade jag även lovat mig själv att va nykter fram tills nästa helg, då bär det av till Nyköping! Kommer bli så jävla bra! Så nästa fredag drar jag härifrån för en helg. Ska bli najs. Nästa vecka är även jag och syrran ensamma. Mamma och pappa åker till Riga i 2 dar. Soft!

Nu måste jag dammsuga, pappa tycker inte att det va bra nog..

Kommentarer
Postat av: Lenita

Haha:) Tänk alla som älskar harry potter och så sitter ni och skrattar:P Men det var nog roligt tror jag det:D Kram!

2009-07-30 @ 17:15:03
URL: http://lenita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0