2/7

Nu va det ett tag sen jag skrev nåt här så jag tänkte passa på. Nästa vecka bär det av till Malmköpings camping för en hel helgs camping tillsammans med Jessica, Stålberg, Ruppen, Wadman, Jansson, Bäver, Sebbe, Denise och kanske Henke:) Ska bli riktigt kul faktiskt. Jag ser verkligen fram emot att få komma bort och få umgås med härligt folk en hel helg. Får hoppas på fint väder så vi kan sola och bada:)

Vi har iaf haft fint väder sen efter midsommar, har legat och solat hela dagarna vilket har resulterat i att jag nästan är lika brun som jag va när jag kom hem från Thailand. Sånt gillar jag! Ska bli fint väder resten av veckan också så jag ska fortsätta sola. Så får vi hoppas på att jag är brunast av hela sällskapet nästa helg.. Det skulle jag tycka om:D Hahah.

Imorgon kväll så ska vi över till grannen och fira att han går i pension nu efter semestern. Och på lördag kommer Amanda och Henke hit och firar pappa som fyllde år i tisdags. Så grattis i efterskott! Finns väl inte så mkt mer att säga nu egentligen.. Så jag skriver igen när jag har nåt kul att berätta så håll till godo! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0