15/7

Tycker ni inte att jag börjar bli rätt duktig på att upptadera nu för tiden? Det tycker jag! :) Aja, det har inte hänt så mkt, förutom att jag har blivit galen på mig själv. Varför kan man bara inte sluta tänka? Fan va bra allt skulle va. Dom senaste dagarna har det inte hänt så mkt, har hjälpt pappa ute i trädgården, varit och shoppat med mamma och syster och suttit vid datorn.

På fredag åker jag, mamma och pappa till Örebro och hem till Jonny och Marie. Ska bli skönt att komma bort lite, kanske tänka på nåt annat än det jag har tänkt på dom här senaste dagarna. Blir störd på att tänka på det, och det går inte att sluta. I´m going crazy!! Aja, ska iaf bli kul att få åka till Örebro igen, och få va där en hel helg:) Längtar!

Igår åkte syster Lisa till Göteborg med en kompis, en slags "impulsgrej" Kul för henne! Och kul för mig, för jag slipper henne här hemma! Så nu kommer inte jag träffa henne på typ flera dar, hon kommer hem på fredag och då åker ju vi. Sen vet jag inte om hon skulle till sin kompis landställe typ, så ja.. Henne ser jag inte på nåra dar nu. Kommer bli ganska tomt här hemma tror jag. Börjar faktiskt bli lite långtråkigt utan henne.. Aja, jag har ju mamma:)

Vi tog en tur in till strängnäs idag. Jag hittade inte så mkt, mer än ett par trosor. Kan ju inte shoppa allt för mkt när jag inte har någon fast inkomst. Men nu sa pappa att jag ska få 500 spänn om jag får bort hela vedhögen tills på fredag när han kommer hem från jobbet. Alltså klyva veden för er som bor i stan och inte förstår er på skogsbor typ =) Haha. Det borde inte va så svårt, är inte så mkt kvar av högen då jag stod och klyvde ved både igår och idag:) Rätt roligt faktiskt, fast man dör av värmeslag när man måste ha arbetshandskar på sig och det är kokhett ute. Men jag står ut:P

Aja, nu blev det lite långt.. Jag skriver när jag kommer hem från Örebro eller tidigare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0