26/1

Sitter i skolan,börjar om 45 minuter. Är allmänt trött och irriterad idag över skit saker egentligen.. Blir så trött på att vissa personer inte kan stötta mig i mina belsut. Är det inte meningen att riktiga vänner ska göra det? Eller är det bara jag som tycker det?

På lördag ska jag hem till Jeanette,hon ska fotografera mig:) Så det ser jag fram emot. På söndag ska jag se på handboll hela dan:D Nu ska äntligen Ösk (Örebro) komma hit och spela. Ska bli så jävla kul. Fast det blir lite jobbigt för vissa eftersom dom ska spela 3 matcher. Damlaget har också match. Och imorgon är det också match!

Ja,handboll är mitt liv. Om jag själv inte hade varit så jävla sämst i det så skulle jag också spela:P hahah

/ E- om du lämnade mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0