21.11

Jag har precis kommit på att jag har väldigt stora,men meningslösa problem. Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ha på mig i helgen. Jag har velat fram och tillbaka hela dagen:O Men nu tror jag att jag har bestämt mig iaf:P Fast,jag fick inte låna en tröja av Lisa,fast hon aldrig har använt den. Usch,skit unge! Nu är jag på dåligt humör,för jag har världens fulaste kläder!

Ne,jag ställer in allt,jag kan inte följa med. För allt förstörs av Lisa. Jag tänker fan inte ha mjukiskläder på mig:O Damp!

Upptadering: Jessica räddade mig,jag fick låna ett linne av henne. Min panik har lagt sig.. Tror jag..


Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Du kan alltid köpa linnen eller så av mig ;)

2009-01-02 @ 19:14:27
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0