18/1

Snart ska jag åka ner till handbollen:) Tyvärr kan inte Lisa vara med :/ Hon ramlade igår och gjorde illa handleden. Tråkigt,skulle vilja se henne spela,hon är så duktig.

Nu har jag kollat igenom gamla bilder från när jag va "modell" hemma hos Vanessa för snart 2 år sen. Det är helt sjukt hur mkt jag har förändrat mig sen dess,då hade jag världens fulaste hårfärg som jag och Daniel kallade rostfärgad:P Jag hade till och med längre hår då:P Haha,men jag ska spara ut mitt hår nu så det blir riktigt långt till studenten:D

Och det va inte så farligt att sitta hemma igår,fast jag verkligen ville åka till Eskilstuna. Jag satt och skrev en massa sms med Örjan,det va ganska roligt. Sen pratade jag med Marcus,och det har jag inte gjort på jätte länge,han fick mig verkligen att skratta. Det va kul! Haha.

Ne,nu ska jag nog äta lite frukost och sen göra mig iordning för handbollen.

/ E- happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0