16/1

Helg! Fan va skönt,äntligen ska jag få sova. Stanna inne hela dagen,eller ja nästan iaf. Imorgon åker jag till Manntorp på handboll med Lisas lag. Blir igen krogen i helgen. Har iaf ingen lust längre. Skolan idag va rätt lugn,vi gjorde inte så mkt,så et va ganska skönt. Slutade även 40 min tidigare,det uppskattas alltid.

Mår inte så bra just nu,allt känns så konstigt. Jag behöver komma bort från den här miljön ett tag. Åka bort. Skulle ju egentligen ha åkt hem till Örebro nästa helg,men det blir inte så. Får försöka planera att jag själv åker dit en helgnnär jag har pengar och det inte är så mkt i skolan. Skulle va kul att åka dit själv och umgås med släkten. Aja,det får bli i ett senare tillfälle.

/ E- deppig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0