rast

Nu har jag rast:) Sitter kvar i klassrummet,ska kolla lite mönster och så ska jag kanske sy en klänning:) Första lektionen idag hade vi 8or,jag satt tillsammans med en kille och hjälpte han att brodera. Skit gullig kille verkligen,vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och hade jätte kul ihop. Synd att jag inte ska vara här på tisdagar,men eftersom jag är ledig på tisdagar så ska jag kanske vara här iaf:D Ska prata med min lärare så fort jag kommer tillbaka till skolan.

Mår genast lite bättre nu,jag behöver bara träffa roligt folk så blir jag genast mkt gladare! Nej,nu ska jag fortsätta kolla mönster eller så ska jag börja brodera nåt.

See ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0