28/2

Idag va jag i Eskilstuna med Linda:) Hittade inget förutom en väska som jag kan ha till krogen:D Så nu behöver jag inte låna av Amanda. Så det betyder att jag kan ha med mig min kamera när vi ska ut den 13 mars också! Fett bra! Jag längtar som fan tills dess! Fyfan va kul jag ska ha,dock ska jag inte dricka så mkt då. Bara typ lite,jag har ingen lust med att må så jävla dåligt som jag gjorde förra helgen.

Ikväll blir det melodifestivalen med mamma och pappa:) Och mamma har köpt massa god frukt vi ska sitta och smaska på. Myspys:) Och ikväll vet jag inte riktigt vem jag hejar på,jag tror jag hejar på Sarah Down Finer för dom säger att hon tydligen ska va as bra:P

Nej,nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0