22/2

Kan någon svara på hur fan man kan vara bakis två dar efter? Usch,det är konstaterat,jag drack alldeles för mkt i fredags. Men Jens va gullig och ringde och hörde hur det va med mig 2 gånger i fredags natt. Han va orolig för att jag va för full:P Inte för att jag kommer ihåg det första samtalet,för det glömde jag direkt när jag hade lagt på luren:P Men det andra kommer jag ihåg:)

Men annars va den här kvällen hur mysig som helst. På ett eller flera sätt;) Jessica och Linda fattar det här;D Hahahaha

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen för att sen åka på handboll.

So long suckers

Kommentarer
Postat av: Linda

haha bakis 2 dagar i streck går, haha jag har också varit med om det ;)

2009-02-23 @ 21:10:22
URL: http://liindaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0