12/2

Jag trodde ju att den här dan skulle va jätte meningslös,men det va faktiskt rätt intressant. Vi var på någon föreläsnig om utanförskap och den va verkligen jätte bra. Jag blev rörd till tårar.. Jag hatar att vara så jävla blödig alltså. Sen dagens bästa va ju kanelbulle och juice! Älska kanelbullar! Ja,sen blev det en lunch på donken med födelsedags barneet A-M,Elin,Jessica och Malin. Fett gott.

Sen va det vanlig lektion igen,och bara massa redovisningar,så jävla boring. Jag dör om jag måste lyssna på en enda redovisning igen alltså.

Och när jag kom hem idag upptäcker jag till min stora glädje att jag har fått nya linnen jag kan ha på krogen,det betyder ju att jag skulle slippa på panik kvällen innan:P Men nu vet jag ju inte vad jag ska ha nästa helg när det äntligen är dags för Afasi och Filthy,jag är pepp! Fan va kul det ska bli! Men jag får helt enkelt be kompisar bestämma åt mig,fett bra!

/ E- 1 vecka och 1 dag;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0